יום רביעי, 18 ביוני 2014

חייב צריך ורוצה מזרון חדש.

לפני 3 חודשים חזרתי להתאמן, 3 שנים לא התאמנתי, ולפני זה הייתי חזק בחדר כושר והרמת משקולות, כל היום שלי היה סביב חדר כושר ואוכל מזין, הייתי גם נוסע על אופניים, אבל אז לפני שלוש שנים פתאום נגמרה לי המוטיבציה, חצי שנה אחרי הכרתי את אביטל, ומאז שאנחנו ביחד היא רק מפטמת אותי עם חטיפים, שוקולד, ממתיקים ועוגות. היא קונדיטורית ואני יש לי חולשה למתוקים אז השמנתי, מלא, כל השרירים שלי הפכו להיות שומן, ועליתי איזה 20 קילו, כל הזמן חברים של אמרו לי, איך השמנת, וידעתי שהשמנתי, אבל לפני 4 חודשים שהיינו באיזה מסיבה צילמו אותי, ופתאום ראיתי איזה שמן אני. באותו יום התחלתי דיאטה וחודש אחרי, התחלתי להתאמן תוך חודש ירדתי 5 קילו ועדיו אני 11 קילו פחות.
מה שכן אני סובל משרירים תפוסים ותמיד אחרי השינה אני קם יותר תופס, חברה שלי אמרה לי שזה כנראה מהמזרון, ואולי הגיע הזמן לקנות מזרון חדש, כי היא קנתה את המזרון הזה שנתיים לפני שהיא הכירה אותי, כלומר יש לה את המזרון הזה כבר 4 וחצי שנים, וזה סתם היה מזרון קפיצים זול, כי היא חיפשה משהו שזול.
אז הלכנו לחנות של מזרונים אורטופדיים, וניסינו יחד כמה מזרונים, היא אהבה את הסוגים של מזרוני ויסקו ואני את מזרוני קפיצים, בסוף התפשרנו על מזרון קפיצים בשילוב של ויסקו.
אתמול הלכתי להתאמן ובלילה ישנתי על המזרון החדש, הרגשתי את השינוי, הרגשתי את הגוף שלי לאט מרפה ומשתחרר. אין כמו מזרון איכותי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה