יום חמישי, 7 באוגוסט 2014

מזרון חדש לבית החדש

אין ספק לקנות מזרון חדש זה משהו של אנשים בוגרים, פעם אחרונה שקניתי מזרון, הייתי סטודנט הלכתי עם אימא שלי לקנות מיטה ומזרון, לדירה ששכרתי הדירה הראשונה, פעם ראשונה שגרתי לבד.. כאילו לא לבד אלא עם שותפים, אבל זה היה הפעם הראשונה מחוץ לבית של ההורים. אותו מזרון ליווה אותי עד היום, 7 שנים של דירות בת"א והמזרון עדיין איתי, אין ספק שהוא לא כמו פעם, הצבע השתנה, יש בו שקעים, ואני כבר מתחיל להרגיש את הקפיצים מנסים לצאת החוצה.
הפעם אני עובר לגור עם חברה שלי, הפעם זה לכל החיים, אני גם מתכוון להציע לה נישואין בקרוב, הדירה הראשונה שלי בדרך לחיים משותפים עם בת זוג. היא התעקשה לקנות מזרון אורטופדי, והיא צודקת אם כבר לקנות מזרון חדש, אז שהיה אורטופדי. אז הלכנו יחד לחנות של מזרונים אורטופדיים, הרגשתי קצת מבוגר פתאום, הולך עם בת הזוג לקנות פריטים לבית החדש. בוגר כזה.
הגענו לחנות וניסינו יחד כל מיני מזרונים, היה כיף, בסוף החלטנו על מזרון מסוים אבל לא היה אותו במלאי, אמרו לנו שיזמינו לנו אותו. אני אמרתי לה בואי נלך לראות בעוד מקום, היא רשמה את הדגמים שאהבנו והיו לנו נוחים. ונסענו הביתה, כי כבר היה מאוחר, נכנסתי לאינטרנט וראיתי שאותם מזרונים שהיו בחנות עולים 30% פחות באינטרנט. אז הזמנו מהאינטרנט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה