יום חמישי, 17 ביולי 2014

מזרון אורטופדי חדש

אני כבר עומד להתפוצץ יש לי בוס שיושב לי על הוריד על כל דבר, כמעט כל מה שאני עושה לא טוב, אז דיי כבר תפטר אותי וזהו. בא לי להגיד לו קח את הפרויקטים שלך ודחוף אותם.. כל מייל שאני כותב, יש לו משהו להגיד על אופן הניסוח של המייל, כל מסמך שאני מוציא יש לו בעיות, בהתחלה אמרתי ואללה אני אלמד מזה, אבל דיי לא ליכול להיות שאני עובד בתפקיד הזה כבר עוד מעט שנה ועדיין יש לו הערות אז דיי הבנאדם פשוט יושב עלי.
הבעיה היא שאני חייב לקנות מזרון דחוף, השכרתי דירה לא מזמן, והמשכורת שאני מקבל בעבודה היא גבוהה בגלל זה לקחתי את הדירה הזו. מה שאומר שאני לא יכול לעזוב את העבודה כמה שלא טוב לי שם אני חייב להחזיק מעמד עד שאני אמצא משהו שווה ערך.
בינתיים אני הולך לרות מזרונים אורטופדיים כי דיי המזרון שלי כבר ישן, אני לא מצליח לישון טוב בלילה אז אני חייב לקנות מזרון חדש. האמת שאני מתלבט, יש כל כך הרבה סוגים של מזרונים אורטופדיים, ממש נוחים ניסית כבר כמה בחנות ליד הבית שלי, אבל בסוף נסעתי לחנות שאבא שלי המליץ לי עליה בנס ציונה. בסוך בחרתי ללכת על מזרוני ויסקו, כי זה היה הכי נוח לי. קניתי את המזרון חזרתי הביתה ואני תבאס מחר ללכת לעבודה, לפחות מחר יום חמישי, סוף השבוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה