יום חמישי, 17 ביולי 2014

צריכה לקנות מזרון אבל יש מלחמה

יש לי כל כך הרבה דברים לעשות והמלחמה הזו הרסה לי הכל, רציתי להירשם לחדר כושר, אבל אני צריכה בשביל זה להוציא אישור רופאי אצל הרופא משפחה שלי בראשון (אני גרה ברחובות), אני רוצה לקנות מזרון חדש, אבל בשביל זה אני צריכה לנסוע לנס ציונה, אני מפחדת לצאת מהבית, אני הולכת לעבודה וחזרה ומתפללת שלא תיהיה אזעקה בדרך. בנתיים הלך לי הגב, ואני חייבת ללכת לראות מזרונים אורטופדיים, חשבתי אולי לקנות מהאינטרנט הביעה היא שמזרונים חייבים לנסות, פיזית, לשכב עליהם לראות מה נוח.

ואז יום אחד שיצאתי מהעבודה שמתי לב שיש לי חנות מזרונים ליד העבודה, בדרך לבית שלי, נכנסתי, ניסיתי כל מיני מזרונים, מזרוני קפיצים, מזרוני לטקס, מזרוני ויסקו ניסיתי את כולם. בסוף לקחתי 3 הצעות מחיר על 3 מזרונים שונים, רשמתי איזה מותג ואיזה דגם וחזרתי הביתה נכנסתי לאינטרנט והזמנתי מזרון קפיצים עם מעטפת לטקס. המזרון צריך להגיע עוד שבוע. ועלה לי ממש זול יחסית, ואחריות ל 8 שנים, שווה. אז לפחות יצא לי מזרון נורמלי, אבל מה עם המכון כושר? ומה עם השמלה לחתונה? אני מתחתנת עוד 3 חודשים, אני חייבת לארגן מלא דברים, אלכוהול, שמלה, הזמנות, ועוד ים סידורים, אני כזאת דוחה כל עד הדקה ה- 90 ואז עושה הכל בלחץ.

רק מהלחץ אין לי כח לעשות כלום. והמלחמה הזו תקועה לי כמו לא יודעת מה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה