יום שלישי, 22 באפריל 2014

זוגיות מאושרת מתחילה בדירה מאובזרת

אני עובר לגור עם חברה שלי, זהו נגמרו ימי הרווקות בדירת הרווקים המהוללת שלי ברחוב בן יהודה, מטר מהים האמת היה כיף דירה שינה ומעופשת, מזרון על הרצפה שהגיע עם הדירה, הספות של סבתא שלי ושולחן לסלון שההורים שלי רצו לזרוק. עכשיו זה הדבר האמיתי, דירה באבן גבירול משופצת.

אף פעם לא קניתי רהיטים, קניתי מחשבים, גלשן, X-BOX אבל אף פעם לא קניתי רהיטים או כלים לבית. אז בפעם הראשונה נסענו לאיקאה לקנות דברים לבית, קנינו הכל, מיטה סלון, מזנון (חשבתי שמזנון זה מילה שההורים שלי המציאו), שולחן לסלון, מגירות לירקות במטבח, כל מיני סלסלות מעוטרות (נראה כמו שמלה לסלסה).

ואז היא אומרת לי צריך לקנות מזרון חדש, אני לא מבין למה צריך לקנות חדש, יש את שלה מהדירה שלה, דווקא מזרון נוח, בגלל זה תמיד העדפתי לישון אצלה, אבל האישה רוצה האישה תקבל.

הלכנו לחנות של מזרונים והתחלנו לשכב על כל מיני מזרונים שונים, אם הייתי לבד לא הייתי עושה את זה בחיים, נראה לי מפדח לגמרי, אבל שאתם זוג זה פתאום נראה נורמלי לחלוטין.

מצאנו מזרון מכל המבחר מזרונים שניסנו, ואז היא אומרת עכשיו צריך כלי מיטה, האמת לא חשבתי שצריך לקנות כל כך הרבה דברים לדירה, אבל זרמתי.

הגענו הביתה, והיא עד 1 בלילה סידרה הכל, אני כמובן סידרתי את הסלון, עם הספות, השולחן המזנון, כל המשחקים שלי והטלוויזיה, סידרתי את כל החוטים מאחורה שלא יראו אותם, והיא סידרה את כל השאר.

יום למחר חזרתי מהעבודה וכבר היה ממש בית.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה