יום שני, 7 באפריל 2014

ואז נפלתי

אני עובד המון שעות, לפחות 10 שעות ביום קצר, עד שאני מגיע הביתה כל מה שמעניין אותי זה להיכנס למיטה וללכת לישון, אבל לאחרונה גם זה לא מצליח לי, אני לא יודע אם זה המזרון שלי, או האווירה בחדר שינה, אני לא ישן טוב.
אני בדרך כלל מגיע הביתה מהעבודה בסביבות 8 או 9 בערב, יוצא עם חברים לשתות משהו, לראות משחק, וזהו מגיע הביתה בערך ב 11 או 12 בלילה מתקלח הולך לישון, אבל אני רוצה קצת לשנות את ההרגלים שלי, כי עכשיו יש לי חברה, מזל טוב לי, תודה! ואנחנו יוצאים או ישנים אצלה, אבל אני רוצה לסדר קצת את הדירה בשבילה, היום החדר שינה שלי ריק! רק מזרון, היא גרה עם שותף, אז לא כל כך נוח לי לישון אצלה.
הדירה שלי בסה"כ סבבה, אני השקעתי הרבה בסלון, והמטבח והאמבטיה משופצים רק החדר שינה ריק.
אז דבר ראשון אני הולך לקנות מזרון, הלכתי עם חברה שלי, כדי שתרגיש שאני משתף אותה בחיים שלי ובבחירות שקשורות אלי, אז הלכנו ביחד לחנות מזרונים בכפר סבא, היה נחמד מאוד לבחור ביחד מזרון, ואז הלכנו לחנות של כלי בית, קנינו ביחד וילון, שטיח, כלי מיטה, ואפילו ארון (שיהיה לה מקום לבגדים) כן זה רציני (אני והיא).

וזהו היא עברה לגור אצלי, יש לי חדר שינה חדש, סה"כ הכול מושלם. נראה לי אני מתחתן איתה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה