יום שלישי, 22 באפריל 2014

הגיע הזמן להתחדש עם מזרון

פסח כבר בפתח וכבר הרבה זמן שאני חושבת על עיצוב חדש לחדר שינה, דבר ראשון צריך להעיף את המזרון הישן הזה ולקנות מזרון חדש.
התקשרתי לחברה טובה שלי שהיא מעצבת פנים בסגנון פנג שואי, אמרתי לה שאני רוצה שתעזור לי, אני קונה מזרון חדש וחוץ מזה אין לי יותר מדי כסף להשקיע כי מזרונים זה פריט דיי יקר במיוחד מזרונים אורטופדיים, ואם כבר אני קונה מזרון חדש אז זה יהיה מזרון אורטופדי.
חברה שלי הגיעה אליי ונתנה לי כמה טיפים ממש טובים: על פי הפנג שואי אין צרוך ביותר מדי פרטים בחדר השינה להיפך הוא צריך להיות נקי על מנת שהאנרגיה תזרום בחופשיות בתוך החדר, אז מהבחינה הזאת אין לי בעיה, יש לי מיטה, מזרון, ארון ושידת איפור.
היא המליצה לי לעצב את החדר על מנת למשוך זוגיות, כי אני רווקה כבר 3 שנים ולא מצאתי זוגיות שתחזיק לטווח ארוך, אולי זה בגלל שאני גרה בת"א, אולי זה כי אני בררנית, אולי כי אני חסומה רגשית כי נפגעתי בעבר, יכול להיות הרבה סיבות, אבל יש לי הרבה חברות כמוני שכן מצאו זוגיות, לכל סיר יש מכסה ואני את שלי אמצא!
בחזרה לעיצוב החדר, מסתבר שצריך לזמן זוגיות ולפנות לה מקום, כלומר להציב את המיטה במרכז שתהיה גישה נוחה ושווה משני צידי המיטה, אני צריכה להשאיר מקום בארון, לבן זוג העתידי, ושהכול יהיה זוגי בחדר, שני כריות לדוגמא, אפילו שאני שינה לבד.
אז אני מנסה, ונראה אם באמת תגיע לי זוגיות חדשה, אחרי הכול זה פסח, האביב מגיע והתחלות חדשות איתו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה