יום שלישי, 13 במאי 2014

מזרון חדש לאחר גמילת ילד מחיתולים

הילד שלי בן שלוש וחצי ואני התחלתי לפני שנה לגמול אותו מחיתולים, בהתחלה השגחתי עליו בבית, ולמדתי אותו להגיד לי שיש לו משהו לעשות, אבל עדיין היה בורח לו, ככה עברה לה חצי שנה ואחרי חצי שנה הוא התחיל לישון בלי חיתול, לא מעט פעמים שהוא קם באמצע הלילה אחרי שברח לו, קנינו לו כיסוי מזרון מיוחד, אבל הבעיה היא שאחרי שבורח לו הוא בא לישון אצלנו, ואז קורה הרבה פעמים שהוא מרטיב גם את המזרון שלנו.

הגענו למצב שיש לנו 2 מזרונים עם כתמים. שלו, ושלנו. בעלי לחץ עלי לקנות מזרון חדש לחדר שלנו אבל אני חשבתי שצריך לחכות עם זה עד שהבן שלנו יגמל לגמרי. וככה היה כמעט כל לילה שהינו מתעוררים באמצע הלילה להחליף לו מצעים, להוריד את הכיסוי המזרון שלו, לשטוף ולייבש אותו, כבר כל המזרון היה מלא כתמים משני הצדדים.

ואז זה קרה, לילה ובן שלי העיר אותי שיש לו פיפי, חשבתי ששוב עשה במיטה, אבל לא, הוא רצה לעשות והתאפק!

הערתי את בעלי שהוא לא עשה פיפי, יש !! המזרון יבש בחדר שלו, שמחנו מאוד ולמחרת קנינו לו מתנה.

ככה עברו ימים ושבועות והילד לא עשה פיפי במיטה כבר לא היה צריך כיסוי למזרון בחדר שלו. ועכשיו הגיע הזמן לקנות לנו מזרון חדש.



אני ובעלי הלכנו לחנות מזרונים ורכשנו מזרון אורטופדי חדש, חזרנו הביתה שמחים עם המזרון החדש, וסוף סוף ישנו כמו שצריך. בלילה השני הילד העיר אותנו שהיה לו חלום רע והוא רוצה לישון איתנו, אחרי שעה אני מרגישה משהו רטוב וחם ליד הרגל שלי.. ברח לו הפיפי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה