יום שלישי, 13 במאי 2014

מזרון חדש לחדר המעוצב

אני חייבת לעשות משהו בחדר שינה, הוא נותן לי אוירה של דיכאון, כל החדר שלי הוא איסוף של רהיטים ישנים של אנשים שעמדו לזרוק אותם, יש לי מזרון שהיה בדירה שנכנסתי אליה, המיטה שלי היא מיטת פוטון שאחי רצה לזרוק, הארון זה הארון של ההורים שלי, אני חייבת לעשות משהו, לשדרג לעצב, אני נכנסת לחדר ולא בא לי לישון פה, אני מעדיפה להירדם בסלון על הספה מול הטלוויזיה.

דודה שלי היא מעצבת פנים אז ביקשתי ממה עזרה, היא הציעה לי להשקיע במיטה, מזרון ודברי נוי, את הארון הישן אפשר לשדרג או בצבע או בטפטים אפשר גם להדביק מראה על הדלת של הארון מבחוץ.

אז הלכנו יחד לחנות מזרונים בנס ציונה, היה שם באמת מבחר גדול של מזרונים, זו חנות שמתמחה רק במזרונים, ניסיתי כמה סוגים, בסוף לקחתי מזרון קפיצים, חצי קשה.

משם הלכנו לחנות רהיטים להתאים מיטה למזרון החדש לקחנו מיטה עם מגירה של מצעים, ועם משענת אחורית לגב.

עכשיו נשאר לקשט את החדר, קנינו טפטים לארון, בצבע אפור בהיר, וילונות בצבע אפור תכלת, מצעים יפים, כיסוי למיטה, שטיח קטן, פסלים, סטנדים לנרות ונרות ריחניים. כריות יפות לשים על המיטה. ועכשיו סוף סוף יש לי חדר שינה שבא לי לישון בו, שבא לי להיכנס אליו מיטה עושה חשק לישון בה.

אז מה למדתי מזה? שבשביל חדר שינה צריך הרבה דמיון, טקסטיל מזרון טוב ומיטה נוחה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה