יום חמישי, 15 במאי 2014

חיפשתי מזרון ומצאתי חבר

לאחרונה התחלתי לסבול מצוואר תפוס לעיתים תכופות, חשבתי שזה בגלל שאני אוהבת לישון עם 2 כריות, יש לי כרית נוי גדולה שמעניקה לי תמיכה שאני במצב בין ישיבה לשכיבה במיטה, שאני רואה נמשל טלוויזיה לפני שאני נרדמת, ואז לאט אני גולשת למצב שכיבה, אז חשבתי שהצוואר התפוס הוא בגלל זה, לכן בלילות האחרונים הורדתי את הכרית הגדולה, ואני ישנה על כרית אחת רגילה. אבל עדיין אני כמה הרבה פעמים עם צוואר תופס.

דיברתי עם מישהי בעבודה שלי והיא אמרה שגם לה הייתה את אותה בעיה וזה בכלל היה בגלל מזרון ולא הכרית. אז אמרתי טוב אולי נחליף מזרון? הלכתי לחנות מזרונים באזור המרכז, והמוכר המליץ לי לשכב על כל מיני מזרונים עד שאמצא את המזרון שהכי נוח לי, אמרתי טוב.. ואז הוא שאל אותי אם יש לי בן זוג, אז אמרתי לו למה? מה אתה מתחיל איתי? הוא צחק ואמר לי שקונים מזרון צריך שהוא יהיה נוח לשני הצדדים, אז אם יש לך בן זוג הוא צריך להיות חלק מההחלטה, הבנת? וחייך אליי.

אמרתי לו שאין לי בן זוג, אז הוא אמר לי אהה אז אולי כן שווה להתחיל איתך.

לאחר שניסיתי כמה סוגי מזרונים מצאתי את המזרון שהכי התאים לי שהיה הכי נוח, ואז שאני משלמת עבור המזרון, המוכר ביקש את הטלפון שלי.



בקיצור יש לי מזרון חדש וגם כנראה חבר חדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה