יום שלישי, 13 במאי 2014

מזרון חשוב לדעת איפה לקנות

יש לא מעט פעמים שאנו קונים מוצרים אצל שרלטנים בגלל המחיר הנמוך, ומגלים שנפלנו לעקיצה. אני לא מזמן קניתי סלון, ב 20,000 ₪ במקום ידוע ובעל שם והספה שהגיעה לא הייתה בצבע שהזמנו, ביקשנו להחליפה, הסבלים הגיעו לקחת את הספה ונאמר לנו שהספה החדשה תגיע בעוד מספר ימים, לאחר שבוע התקשרנו לחנות לראות מה קורה עם הספה, ולא היה מענה, לאחר כמה ימים של ניסיונות להשיגם, הגענו לחנות וגילנו שהיא נסגרה. פשטה רגל.


היום אני צריך לקנות מזרון חדש, ואני לא מוכן ליפול בפח הזה שוב.


מזרונים היום עולים לא מעט כסף במיוחד מזרונים אורטופדים איכותיים. לכן אני מעדיף לשם קצת יותר אבל לדעת שאני אקבל את המוצר שהזמנתי ושיש למי לפנות.


אתר אינטרנט- אחד הכללים לבחירת מקום ממנו כדאי לרכוש מזרון זה לבדוק האם יש לו אתר אינטרנט, צריך להיות אתר אינטרנט שגם נותן מידע על החברה, כמה זמן היא קיימת, כמה סניפים יש לה בארץ, ככול החברה ותיקה יותר ובעלת סניפים כך הסיכוי שהיא תפשוט רגל נמוך יותר. באתר כדאי שהיה קטלוג מוצרים עם מגוון מזרונים המוצעים למכירה, ובעל פירוט על כל מזרון מעין מפרט עם המידות, החומרים ממנו עשוי וכדומה.


נראות החנות- חנות בעלת חזות מרשימה מעידה על כך שהחנות מרוויחה לא מעט, כך שכנראה לא תפשוט רגל, אך מצד שני חנות שנראית כמו מחסן של מזרונים, לא בטוח שהיא מגלגלת מחזורים מרשימים של רווחים, והסיכוי יותר גדול ליפול בה לעקיצה.


לקחת את המוצר באותו רגע- אין שום הבטחה שחנות כזו או אחרת לא תפשוט רגל בכל זמן נתון, לכן אם יש לכם את האפשרות לקחת את המוצרים בעצמכם, עשו זאת, תקנו מוצר כגון: מזרון, ובקשו לקחת אותו במעמד הרכישה, במידה ולא ניתן תחשבו פעמיים.












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה