יום שלישי, 25 במרץ 2014

מזרונים והשכבות שונות

בשנים האחרונות החלו לייצר את המזרונים השונים בשילוב של כמה שכבות כאשר השכבה החיצונית היא הריפוד מתחתיה יש עוד שיכבה ומתחתיה המזרון עצמו. להלן כמה סוגים של שכבות עליונות שונות שלכל אחת יש את מה שמייחד אותה.
ספוג-  מדובר על שכבה זולה והעמידות שלה בהתאם, אך גם כאן הכל תלוי באיכות של הספוג ישנם סופגים ברמה מאוד גבוהה הנשמרים לאורך זמן ומעניקים קשיחות מסוימת, לעומת זאת ישנם ספוגים באיכות נמוכה שהעמידות שלהם קצרה מבחינת תוחלת חיים.
לטקס- שיכבה שעוטפת את המזרון משני צדדיו, עקב החומר גלם לטקס, היא דוחה אבק וטובה מאוד למי שסובל מאלרגיות, מתאימה את עצמה לקימורי הגוף, אך חשוב לזכור להפוך את המזרון כל חצי שנה על מנת ששכבת הלטקס לא תיהרס.
וויסקו- חומר זה הומצא בנאס"א, והייחודיות שלו שהוא מתאים את עצמו לפי חום הגוף שמופרש אליו וכך הוא מתרכך ומתאים עצמו בדיוק לצורת הגוף שלכם, מזרונים אלו אינם מומלצים לאנשים הסובלים ממחלת הוורטיגו, או אנשים הסובלים מסחרחורת עקב הגמישות של החומר.

מומלץ מאוד לפני שאתם רוכשים מזרונים, להגיע לחנות ונסות מה הכי נוח לכם, לשכב על מזרון מסוים למשך עשר דקות בתנוחות שאתם רגילים לישון בהם על מנת לבחור את המזרון הנוח לכם ביותר. אנשים רבים רוכשים מזרונים לפי המלצות של חברים ומשפחה, המלצות זה טוב ויפה לגבי בעלי מקצוע, אבל במוצר כגון מזרון הנוחות היא מעל הכל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה