יום שלישי, 25 במרץ 2014

מזרונים עיצובים וחדרי שינה מה צריך לדעת?

אנשים רבים מזניחים את חדר השינה, כי זה סה"כ מקום לישון בו, אבל זה לא נכון, חדר השינה אינו רק מקום לישון בו, זה המקום בו אתם מתנתקים מהעבודה, הילדים והחיים שלנו ופשוט נרגעים, כפי שציינתי רוב האנשים לא משקעים בחדר השינה שהם כי הם מעדיפים להשקיע בחדרים שהם מארחים אנשים, אבל בלי שינה טובה ושלווה החיים שלנו הופכים להיות קשים יותר, אנחנו עצבנים יותר ומתוחים לאורך כל היום. לא צריך הרבה מאמץ וכסף בשביל לעצב חדר שינה כל מה שצריך זה מזרון טוב, ניקיון וסדר.
נתחיל במזרון, שינה טובה מתחילה תמיד עם מזרונים טובים, והשינה שלנו תופסת חלק גדול מהחיים שלנו לכן אם כבר לישון אז לישון טוב ולבחור מזרון איכותי.
לאחר שבחרנו מזרון, נבחר מיטה, לא משנה איזה מיטה תיבחרו רק שהיא תתאים למידות של המזרון, רוב האנשים מעדיפים מיטה עם תמיכה או משענת מאחור, כדי שיכלו לשבת בנוחות, ולהישען.
רצוי להוסיף לריהוט בחדר השינה מעבר למיטה שידה  או מדף שעליו ניתן לשים נרות ותמונות משותפות שלכם ושל בני הזוג, כי זה נותן אנרגיה טובה של זוגיות בחדר השינה.

אפשר ליפות את העיצוב של החדר שינה בעזרת וילונות, תמונות, כיסוי מיטה יפה וכריות נוי, בשילוב עם מצעים יפים זה משדרג את המראה של חדר השינה ונותן לו שיק אופנתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה