יום שלישי, 25 במרץ 2014

איך לקנות מזרון מבלי להתבלבל

אין ספק שמבחר המזרונים שמוצע בשוק יכול לגרום לבלבול וחוסר אונים, תמיד שיש לך מבחר של מוצרים קשה לבחור אחד. אך בכל זאת עושים את הבחירה של מזרון איכותי וטוב.
הכלל הראשון הקניית מזרונים הוא נוחות, אתם חייבים שהמזרון  שקניתם יהיה לכם נוח, מדובר בהשקעה כספית לא מבוטלת שאמורה לשמש אתכם למשך תקופה של כמה שנים לפחות, והכי באסה זה לקנות מזרון ואחרי חודש לגלות שזה לא נוח לכם, אז איך בודקים נוחות? נוחות זה עניין אינדיבידואלי, מה שנוח לכם לא יהיה נוח למישהו אחר, לכן חשוב שאם יש לכם בני זוג לבדוק את הנוחות של המזרונים יחד ולמצוא משהו ששניכם תאהבו.
פשוט לנסות! לשכב על מזרונים כאלה ואחרים ולראות מה נוח לכם הכי.
אחריות על מזרונים- לרוב האחריות היא סוג של תו איכות למזרון שאותו אתם רוכשים ככול שהאחריות היא לטווח ארוך יותר כך המזרון איכותי יותר הן בשיטת הייצור שלו והן באיכות חומרי הגלם שלו. האחריות של המוצר ניתנת מהיצרן ולא מהחנות יש להבדיל בין השניים כלומר במידה וקרה משהו למזרון יש לפנות ליצרן ולא לחנות ממנה רכשתם.
מחירים- כמו בכל מוצר ככול שהוא יותר איכותי כל מחירו יהיה יותר גבוה. כפי שהסברתי לגבי האחריות, ככול שמזרון יותר איכותי כך גם האחריות עליו יותר ארוכה, קחו זאת בחשבון אתם לא קונים מזרונים כל שנה, אלא אחת לעשור בערך אז השקיעו במוצר איכותי.
אם אתם סובלים מבעיות גב התייעצו עם הרופא לגבי איזה מזרון כדאי לקנות.

בהצלחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה