יום שלישי, 25 במרץ 2014

צריך לקנות מזרון

אין מה לעשות הגיע הרגע ואני צריך לקנות מזרון, האמת שכרגע הוצאה כספית הסדר גודל כזה גדולה עליי, אבל אין לי ברירה, המזרון שלי נגמר, הלך, מת. אני נשכב עליו וכבר יש לו מעיין קימור גדול כזה איפה שאני ישן, אני מרגיש את הגוף שלי נוגע כבר בבסיס של המיטה, אני מרגיש את הקפיצים ואני חושש שזה עניין של זמן עד שאחד הקפיצים ייצא החוצה, ויקרע את עטיפה החיצונית של המזרון וידקור אותי בגב, חוץ מזה שאני כבר סובל מכאבי גב כבר תקופה ונראה לי שיש קשר למזרון הזה, אהה כן הוא גם צהוב ומסריח. בקיצור הלכתי לקנות מזרון נכנסתי לחנות מזרונים שיש לי בעיר, החנות שכולם המליצו לי עליה, והמוכר הראה לי אולי 30 סוגים של מזרונים, עם לטקס בלי לטקס, קפיצים כאלה, קפיצים מבודדים, עם שכבת ספוג, מזרון שרק מספוג.
אבל אז הוא נראה לי את המיטה המתכוונת.... החלום.. עליתי עליה והרגשתי שאני רוצה לישון, בחיים לא התלהבתי ככה. כמו ילד בחנות צעצועים נשכבתי עליה, שיחקתי עם השלט, לשבת, לשכב להרים רגליים, להוריד. אין רציתי את זה מזרונים מתכווננים, אין דבר יותר טוב מזה.
שאלתי את המוכר כמה זה עולה, והוא אמר לי את המחיר, זה היה הרבה יותר ממה שתכננתי להוציא, אבל ממש הרבה יותר, מצד שני אם אני הולך לקנות מזרון... אז זה רק זה, הוא סיפר על התשלומים ועשה לי הנחה של 5%  וקניתי!

הבעיה היא שהמיטה תופסת לי את כל החדר.. אבל לא אכפת לי כי יש לי מזרון מתכוונן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה