יום שלישי, 25 במרץ 2014

הטכניקה המושלמת למצוא מזרון מושלם

אני חייב לקנות מזרון, מסתבר שהמזרון שלי כבר לא עושה את העבודה, לא נוח כבר לישון עליו וזה מתחיל להפריע לי בחיי היומיום, אני לא ישן טוב, עייף כל היום, לא מתפקד בעבודה, לא עומד בעבודות בבית, אשתי מתעצבנת עליי,  כי גם היא לא ישנה טוב ועובדת ומטפלת בילדים, פעם היינו רבים בפעם בחודש היום זה כבר כמעט כל יום. מצד אחד אני מעדיף להיות בעבודה עד מאוחר כדי לא לריב איתה מצד שני אני לא מצליח להחזיק מעמד בעבודה עד מאוחר.
אז הגענו להחלטה צריך לקנות מזרון חדש, כמובן שאצל אשתי אין דבר כזה לקנות רק מזרון, צריך כבר להחליף חדר שינה, אז זה כבר הפך להיות הוצאה גדולה מאוד ובין המשכנתא, המעון של הילדה, וכל החשבונות מסביב כבר הפך להיות כבד עליי, אז החלטתי להתייעץ עם חבר טוב שלי רועי, הוא ידוע ביכולת שלו לעשות קומבינות מכול דבר. אמרתי לו שאנחנו צריכים עכשיו לקנות גם מזרון וגם חדר שינה, מה אני עושה?
והתשובה שלו הייתה כזו: "תראה מזרונים קונים בנפרד, ואתה צריך לבחור אחד שיהיה לך נוח, מצד שני לקנות באינטרנט זה יותר זול, אז אתה צריך ללכת לחנות מזרונים, אתה ומלי (אשתי), לנסות את כל הסוגי מזרונים שיש, לבחור מה שהכי נוח לכם לרשום לכם את הדגם, ואז להזמין מהאינטרנט. אל תשכח לרשום את המידות שלו כדי שתוכל להתאים לו מיטה, חדר שינה זה סיפור אחר אתה צריך מקום קטן שמשקיע באיכות של הרהיטים ומוכר בזול.."

אין על רועי! תמיד עוזר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה